Fredag förmiddag och sommarlov <3

Hejsan alla fina!
Hoppas att ni mår bra idag? Det gör jag! 
I morse sprang jag lite intervaller och gjorde lite styrketräning hemma. Det var rätt jobbigt idag men jag hoppas att det ska löna sig i slutändan ändå. 
Jag hade egentligen bara tänkt njuta av den fina solen här i Skåne idag utan att rida men så kom jag på att jag och pappa kunde rida ut idag tillsammans! Nu när vi faktiskt her en så fruktansvärt snäll storhäst inackorderad här! Så idag blir det uteritt på Mica tror jag... Får se om jag tar henne eftersom hon red ut igår och var jättetittig.. Annars antar jag att jag får ta Mai och att vi får rida lite kortare. 
 
Min farfar var hästuppfödare så min pappa kan rida. Han är även gjort lumpen på K1 som är den beridna högvakten. Så pappa KAN men är säkert lite ringrostig! Haha, det ska verkligen blir kul att se honom i sadeln igen! 
 
Annars är det poolhäng som gäller och jag har bestämt mig för att få en riktigt fin solbränna! 
Ha en bra dag och NJUT av det som är njutbart i ditt liv! 
Här är en blid på mig några dagar innan skolavslutningen det här året. Jag njöt för fullt av att det nalkades sommar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0