Godmorgon bloggisar!

Godmorgon! 
Hur mår ni idag? Jag hoppas att ni mår bra? :D
Jag mår prima i alla fall! Jag började morgonen med lite intervallträning och styrketräning. Det var jobbigt men härligt. Att vara ute tidigt på dagen och höra hur fåglarna kvittrar och se hur solen skiner. Så himla mysigt! 
Nu ska jag äta lite frukost av något slag för att sedan lägga mig vid poolen.
Hoppet om fint väder sjunker verkligen som en sten när det väl regnar ute och därför blir jag extra glad när det faktiskt blev lite fler baddagar! LOVELY.
 
Efter badandet ska jag sticka ner till en kompis i byn, vi ska hänga men också åka till hennes medryttarhäst som hon har på en ridskola. Hon ska rida och jag ska kanske fota lite. Vi får se... ;) Sen ska jag rida Mai om jag hinner!
 
Vad ska ni göra idag? I wanna know! 
Mai med förra ägaren! Snart är det MIN tur att tävla henne!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0