Godmorgon sjusovare!

Vet ni vad många föräldrar inte gillar? När deras barn är upp för länge på kvällarna och sover för länge! Det är faktiskt det jag har börjat göra lite... Vilket jag själv inte tycker är så bra. Det får bli ändring på det!
Men nu är även JAG vaken på den här mysiga tisdagen och ska ut på en powerwalk. Så jag vaknar ännu bättre.
Har inga direkta planer idag förutom att jag ska rida BÅDA ponnyerna, tvätta och njuta av sommarlovet.
Vad har ni för planer? :)
En bild på Snidden och mamma när de hade ridit en "Hubertusritt" i skogen. Snidden var något svettig men glad!


Kommentarer
Sanya

Sicken fin häst! Saknar verkligen ridningen :( det är så mysigt!

Svar: Ja det är et verkligen! :)
Maja

2014-07-15 @ 10:46:37
URL: http://sanyasofi.blogg.se
ɑ n n i k ɑ

Så fin häst :)

Svar: Tack! :)
Maja

2014-07-15 @ 22:17:45
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0