Hahahaha, NEJ

Jaaaa. Jag cyklade upp till betet och upptäcker att det 1. har börjat regna igen, 2. jag har glömt att tvätta Micas anti-skav tunnel till gjorde och 3. att jag har glömt att ta med ett schabrak till Micas sadel! Så tre fel av tre möjliga! SCORE!
Nä men jag sket i att rida men tog in hästarna ett tag ändå, pysslade lite och gav Mai vad hon behövde för hennes hovar. 
Man blir verkligen oinspirerad när det är höstväder mitt i sommaren men jag antar att om man bosätter sig i ett så dumt land som Sverige så får man väll räkna med det.
Nä förlåt! Så tycker jag faktiskt inte. Sverige är bra för jag älskar de olika årstidskiftningarna. Tänk de länder där det alltid är kvävande värme liksom! USH!
Här kommer lite vardagsbilder som jag tog nu när jag var uppe hos hästarna:
Mina nya, snygga ridstrumpor från Falsterbo Horse Show! 20:- liksom!
Blött blev det... Men jag älskar min cerise rosa tröja från Hööks! JH collektion är så snyggt!
Mica som slickar frenetiskt på sin lick it sten i mint-smak!
Mai som slickar frenetiskt på sin Lick it sten som smakar lakrits.
Här är Mais kosttillskott som är till för att stärka hennes hovar. Det är ett pulver som är blandat i vatten och några pelletskulor. Btw ser ni den snygga matchningen!?
The picture speeks for itself.
Hejdå sötnosar! Lägg märke till att Mai är längst fram för att vara fört med att hitta de godaste grästussarna! *_*
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0