Halsont och dåligt humör

Hejsan!
Idag vaknade jag med lite halsont och ett riktigt molnigt humör. Varför? För att jag hade ställt min veckarklocka på 9.00 men pappa hade ingen respekt som vanligt för det utan slarvar jättemycket när han skulle bada i badrummet som ligger dörr i dörr med mitt sovrum. Han var inte tyst över huvudtaget och lämnade dörren öppen in till mig! Så dörren slog hela morgonen och han låter så då kan man ju inte sova! Så jäkla störig han kan vara ibland och ine bry sig om man sover eller ej! Bara för att han själv vaknar jättetidigt varje dag bdhöver han ju inte påverka hela huset för det!!
 
Åh jag blir så arg på folk som inte kan ha respekt ibland! Så jag uppmanar er att ge respekt för att få respekt!
Klart slut på mitt dåliga humör nudå!
 
Idag ska vi klockan 11.00 åka till en liten loppis och titta runt och sen efter det finns det inga planer för tillfället. Jag vill ju rida ponnyerna i alla fall!
Vad ska ni göra idag? Är det Falsterbo för hela slanten kanske eller bara en mysdag hemma? :)
Jag hoppas att den här bilden visar början och inte slutet på vår karriär!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0