Regnig måndag

Yay! Ny vecka nya möjligheter och bla, bla, bla!! Snacka om att man skiter i de där orden som alla skriver nu för tiden! Särskilt när man tittar ut genom fönstret och det bara öser ner regn! Då går motivationen i botten skulle jag vilja påstå. Eller i alla fall för mig. 
Men det regnade ju inte i morse här i skåne så då passade jag på att springa mina intervaller och träna lite styrketräning. 
Efetr det gjorde jag en stor fet smoothie till min lillebror och mig. Men som vanligt blir jag inte nöjd av det så då gjorde jag hyfsat nyttiga fattiga riddare också. Och jag kan ju säga såhär, nu rullar jag fram!
Mysig morgon blev det och jag tänker inte rida idag om inte regnet avtar. För jag rider mest för att jag ska tycka det är roligt och inte för att jag måste hålla igång mina hästar. Faktiskt.
Visst vill jag hålla igång ponnyerna men just nu har jag ändå ingen som är tillräckligt frisk för att bli tävlad ändå. Så då gör det inte så himla mycket om jag skulle hoppa över att rida de någon dag.
Men jag hoppas såklart att vädret blir bättre så att jag KAN rida.
 
Nu ska jag i alla fall fortsätta titta på mina serier och bara njuta av att jag har sommarlov.
 
Såhär såg det ut för några få dagar sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0