Dålig uppdatering = Busy day

Men heej läsare och bloggen!
Det var ett tags en... Hur har ni haft det medans jag var borta? Tråkigt? Det kan jag tänka mig! ;)
Efter vildkattsinsidenten eller vad jag ska kalla den, cyklade jag hem och var social. Vi hade nämligen fått lite gäster så det blev god middag med kinesiskt tema. MUMS!
 
Idag har jag ju inte varit inne och hälsat och uppdaterat vilket jag ber om ursäkt för. Det blev lite körit på morgonen då jag hade bestämt ridtid med Filippa vid halv tio. 
 
Så idag har jag:
• Ridit Mica med Filippa, en lång mysig joggingtur. Fast jag har lite tankar om Mica som jag måste vädra, men det får jag göra i ett annat inlägg.
• Efter ridturen åkte jag direkt hem till Filippa och Lina. Där åt vi en liten snabb lunch för att sedan åka vidare till en liten sjö som vi har i närheten.
• Vi badade och vattnet var säkert 24 grader varmt! Sååå skönt!
• Sen blev jag skjutsad tillbaka till betet där min cykel stod så att jag kunde cykla hem cykeln. 
• Men först gick jag och letade efter vildkatterna. Jag hittade en liggande som en liten söt ullig tuss i ladan men så fort jag närmade mig med handen blev den rädd och sprang iväg. 
• Så då cyklade jag hem och nu är jag här! Chattign with YOU my friends! <3
Kan ni se hur jäkla härligt det här ser ut!? Jag vill också... Men snart så! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0