Favoritmärken just nu

Hej! Jag tänkte att jag kunde ta och berätta om två märken som jag tycker är snyggast nu! 
Jag har aldrig varit särskilt intresserad av märkena på hästarnas utrustning innan men nu har jag börjat bry mig mer, förmodlingen för att min utrustningsnörd till kompis har smittat mig!  
 
Bilder tagna från google
Jag är inte sponsrad av dessa märken utan jag skriver om de bara för att jag tycker att de är fina och något jag själv hade velat införskaffa!
 
Glen Gordon
Alltså jag har verkligen börjat älska GG just nu och särskilt deras snygga set, schabrak och luva! Till ex de ursnygga neon setten! Altså åh vad jag vill ha ett sånt set. Stilrent men ändå med en härlig färgklick!
Jag hade helt klart valt det med rosa passpoal till Mai! ;)
 
 
Verdus benskydd
Verdus benskydden är också något som jag väldigt gärna velat köpa till Mai i alla fall! De är så fruktansvärt snygga med de där spännena. Hela designen ser så sjukt proffsig ut och det är ju inte konstigt att så många väljer att köpa dem! De är ju också anpassade så att de ska passa hästens ben perfekt och att de ska ge maximal frihet för kota och knä. De ska helt enkelt vara allmänt BRA för hästens ben ch sitta så naturligt som möjligt. 
Jag gillar alla sorter av verdus, men de absoluta favoriterna är Verdus Olympic! <3
De bruna är ju snyggast men eftersom jag helst vill matcha lite så ska ju Mai egentligen ha svarta. Lite störigt... Men jag kommer ändå aldrig köpa dessa då de verkar rätt dyra!
 
 
De snyggaste är ju helt klart dessa åvan!
 
Vilka märken har ny snöat in på och önskar er i födelsedagspresent och julklapp mm?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0