Hästhelg med Loppan och Lotta del 2/2

Idag åkte vi till Flyinges terrängbana där min kompis Alice tävlade på sin b-ponny. Hon tävlar i den minsta klassen p70 och var i ledning efter hoppningen och dressyren. Hon red snabbt in sin första klass och då var klockan bara 08.00. Så vi hade ju hela dagen framför oss.
     Nästa klass var p80 och sen var det p90. Jag stod och tittade brevid ett hinder på de klasserna. Sen var det enstjärnig klass för hästar och då stod vi också och tittade och jag fottade som en galning såklart. När det blev den lätta klassen sattes vi i arbete, vi blev hindervakter och vaktade de sista hindren. Så det var ju ganska tråkigt att sitta där, där det knappt hände något så efter ett litet tag stack jag själv och fottade och så. Det blev ganska många foton och jag hoppas att de blev skapliga. Sen när det återstod bara en klass skjutsade Loppan hem mig och nu har jag tagit hand om djuren och sen bara slappat. Jätteskönt!
     Sen kommer en bildbomb.


Kommentarer
Fanny

Det låter som att ni haft det kul :)

Svar: Det hade vi! :)
Maja

2012-08-08 @ 12:13:13
URL: http://fawila.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0