Mina julklappar!

Här kommer en lista på vad jag har fått för julklappar i år:
 
Reflex ländtäcke + reflex grejor som man kan sätta på benen på häset
2 efterrätts kokböcker
2 andra spännande böcker
Pengar
Biobiljetter
Skjorta + tight kjol
Dukar som jag ska ha när jag får ett eget hem
Torrschampoo
Fake töjningar
Cupcake spritslar med 3 oliga munstycken
 
Det var nog allt tror jag! Förlåt att jag inte tar bilder på grejorna men jag orkar inte göra det. Men här kommer en bild på en av fake töjningarna i alla fall!


Kommentarer
Wilma & Emma

Fin blogg! Skulle vara jättekul om du kikade in på våran blogg och betyda mycket om du lämnade en kommentar om vad du tycker om den. Du kommer inte ångra dig. Kram! :)

2013-01-08 @ 19:38:15
URL: http://ziro.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0