Godmorgon onsdag!

Hej bloggen!
 
     Idag är jag faktiskt verkligen lycklig! Jag vet igentligen inte varför eftersom jag ska ha prov i matte och utvecklingssamtal precis efter skolan. Men konstigt nog känner jag mig väldigt upprymd, men det är kanske bara för att vi har sovmorgon eller nått. Allting känns bara underbart!
     Jag vet inte vad de tänker säga om mig den här terminen... Jag menar jag har ju faktiskt varit borta rätt mycket! Fjällen och halsfluss. De kanske inte har fått någon bra uppfattning av mig denna termin hoppas de siger mest positiva grejer än negativa.
    Idag är det annars en kort skoldag, vi (eller jag) slutar kl 14.00 och det är då det är samtal. Sen ska nog mamma och jag åka hem och rida pållisarna, guuud det ska bli mysigt. Igår red jag inte för då hade jag fotbollsträning. 
     Jag hoppas i alla fall på en grym dag idag!
 
     Ha det super gott folk! <3
 
     
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0