Hästpromenix!

Pappa tog alla hundarna och jag och mamma tog hästarna och så gick vi en runda på kanske 6,5 km. Jag rider nästan aldrig den rundan och kommer nästan inte ihåg hur den är, men mysig är den! Vi skrittade bara med tanke på hur hårt de gick igår på "hubertusjakten", men Märta hade nog blivit lite inspirerad för hon powerwalkade hela rundan. Hon är knasig hon. 
 
     Annars har det varit en slödag med lite hästande, jag och en kompis som sov över hos mig till idag gick ut imorse och pillade med dem ette tag. Men det är mysigt det med!
 
     Nu måste jag kolla vad jag har att gör till i skolan imorgon, hoppas det inte är mycket! Ha det bra i alla fall!
 
     Bild efter ridpasset idag! Det är faktiskt väldigt ovanligt att vi har hästbajs på gårdsplanen, men nu hade vi faktiskt det! :P 


Kommentarer
Lydia

fin blogg!^^

Svar: Tack! ^^
Maja

2012-11-11 @ 19:37:17
URL: http://svettfux.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0