Igår den 2/11 2012

Igår kära vänner red jag min fina, fina lilla prinsessa <3. Hon är så himla fin och ställer alltid upp för mig. Alltid. Jag är så glad att jag har henne. Hon ger mig mer kunskap än någon annan häst har gjort (förutom Snidden). På grund av att hon är lite tant-tjurig och krånglig på hinder hjälper hon mig att bli väldigt mycket bättre som ryttare och hon lär mig en massa saker än, jag fortsätter fortfarande att utvecklas på hennes rygg och det kommer jag nog alltid att göra. Om man sen slutar att utvecklas på en häst tror jag att det betyder att man är klar med den. Att det är dags att gå vidare och kanske börja med en häst som är lite mer utmanande. Det tror jag!
     Jag och mamma red en runda i skogen och för en gångs skull tog jag lite bilder innan vi stack iväg. Märta var i början av ridturen väldigt, väldigt seg! Hon var det även när vi började trava men sen efter en stund kom hon igång. Jag försökte få henne mjuk och böjbar och det lyckades efter en lång stund. Hon blir så himla pigg efter att man har galopperat henne. 
     Lite bilder sen igår!: <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0