Måndagsmos

Tredje inlägget idag, det var inte illa för att vara jag faktiskt! Men jag har inte så mycket läxor alls att göra så jag har tid.
     Jag kom hem på cykeln och det första jag gör är att ge hundarna mat, sen går jag och mockar till hästarna. (Och shit vilken jäkla kyla som börjar att sprida sig i skåne nu, skiiit kallt!) Det var rätt mycket gömt bajs idag om ni vill veta. De fick sin kvällsmat och jag gjorde fint i stallet. Jag hade liksom bestämt mig för att inte rida för det blev mörkt jättefort och det regnade så jag var inte så sugen och jag vet ju att Märta hatar att bli riden i regnet. Men så började jag släcka ner och gå över gårdsplanen mot huset och blev sådär velig som nog bara jag kan bli, jag gick fram och tillbaka några gånger och tillslut tog samvetet över och jag gick ut och satte på Märta tränset och longerade henne ett litet litet tag. Men hon verkade tycka det var så tråkigt så då slutade jag.
     Nu orkar jag inte skriva något mer alls idag. Och för guds skull, ha en mysig måndagskväll! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0