Onsdag den 14/11

Godmorgon folket!
 
     Idag är en väldigt bra dag, min älsklingsdag till och med! Vi har sovmorgon till 09.35 och då har man tid att plugga och så vilket är super. Idag är också den kortaste dagen i veckan och den slutar med idrott vilket är väldigt chill. Och som gräddet på moset är mamma ledig så vi hinner rida efter skolan. Sen på kvällen får vi verkligen inte glömma att nu världs 4 Rolf-Göran kommer och tävlar i stora tävlingar i Flyinge!!!! Så även om jag har mycket läxor så ska jag försöka övertala mamma att vi ska åka och titta på det ikväll efter att vi har ridit. Hoppas, hoppas!
 
     Det vore så himla häftigt att få se honom hoppa, även om jag har gjort det förut så är det alltid lika kul. Så jag kommer bli väldigt besviken om jag måste vara hemma och plugga istället för att se honom. Viste ni att Rolf-Görans förtsa tävling på ponny var på den ridskolan som jag red på innan, den ridskolan jag lärde mig att rida på har Rolf-Göran varit och hoppat på. Det vet jag eftersom den mannen som ägde stället på den tiden var på middag hemma hos oss och berättade det för mig. Fatta baaalllllllt!!! Det roliga var att det var Roffes första tävling och där vann han över alla, även de med stora hästar med sin lilla bråkiga ponny! Han hade alltså talanger redan då.
 
     Ha en strålande dag och håll tummarna för min skull! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0