På ett lite tag...

Hej!
 
     Jag känner just nu att bloggen är som ett måste för mig och så ska det inte kännas, det är när jag har såhär mycket läxor i skolan. Jag hinner inte plugga till tre läxor när jag har kommit hem kl fem för att sen skriva långa blogginlägg vilket jag hoppas att ni förstår. Men jag kommer såklart tillbaka om ett litet tag när jag är ölite mer aktiv med pållarna och med lite mer skrivlust! Jag vet att nästan alla skriver såhär och så men man säger ju bara som det är. Bloggare är precis som alla andra och lever inte ett liv på rosor. Även om jag inte är någon stor och erfaren bloggare så kan jag säga det. Ibland nlir det bara för mycket för även den bästa (jag tänker mest på typ Linn Olsson och dem).
 
     Ha det bra och kika gärna in och se när jag börjar skriva igen! :)


Kommentarer
RetardRiders- Martina

Nu är ett nytt avsnitt med "Hästblogg Nytt" uppe på RetardRiders. Denna veckan hade vi turen att få intervjua Linn Olsson, ni finner intervjun på vår hästblogg! PUSS.

Svar: Ja! Va kul! :D
Maja

2012-11-21 @ 13:14:02
URL: http://retardriders.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0