På väg hemåt!

Nu har jag kommit på något bra igen! Jag har kommit på att man kan ha en bloggapp på mobilen vilket jg verkligen uppskattar eftersom jag då kan vara liter var som helst och bara uppdatera lite snabbt! sjukt bra ju. Jag vet att jag är lite efter, men ändå!:-P
Nu sitter jag i alla fall på bussen på väg till min lilla by där jag har ställt min cykel. Sen ska jag bara utmana den långa backen och sen kommer det nog rulla på tills jag är hemma och kommer på att jag inte orkar rida.. Fast jag ska rida, vad som än händer! Så det så.
Det kommer nog en till uppdatering ikväll om jag hinner och orkar. Men ni får ha det så bra så länge!<3


Kommentarer
Sara

fin blogg :D
kolla gärna in min blogg om du har tid över! :D

Svar: Tack! :DJag är inte så duktig på att ha fina headers, om du vill kanske du skulle kunna förklara lite hur man gör? :)
Maja

2012-11-05 @ 20:06:16
URL: http://sarahermansson.se
Sara

Sv: jag är inte heller så jätteduktig, har köpt min header :)

Svar: Hurdå?? :P
Maja

2012-11-06 @ 10:11:10
URL: http://sarahermansson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0