Bästa söndagen på länge! Kanske...

Mmmmm! Väldigt lyckad söndag blev det faktiskt! Red ju på morgonen och Märta kändes pigg och glad och vi fick typ världens mest avslappnade galopp på länge! Jag försökte bara sitta djupt i sadeln och gunga med vilket kan vara rätt svårt när hästen försöker öka farten, då blir det oftast mycket skump. Men inte idag. Jag vet inte om hon direkt gick på tygeln och så men hon slappnade ve4rkligen av i krooppen och nacken och lät bara ben slappna av och länga sig. Jag kunde liksom sitta med händerna tätt ihop och högt upp och bara åka! Hon var väldigt avslappnad vilket glädjer mig för det är nog bra för hennes gamla muskler!
 
Finisen! <3
 
 
Resten av dagen har jag stekt hamburgare för hela slanten vilket har varit super roligt! Nu ska jag leka den förbjudna leken med pappa och brodern nämligen fotboll inomhus! Det roligaste som finns och väldigt bra träning eftersom man konstant springer omkring och snurrar och fintar som en idiot för att få behålla bollen.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll alla fina! <3 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0