Busy girl/ Söndag den 20

Idag är jag verkligen inte att leka med ska ni veta! Idag ska jag vara snabb och metodisk och gör det som ska göras. Jag äter nu min fruikost och sen är det ut och rida Märta en lite sväng. Om klockan då inte har hunnit bli ett än ska jag ducha och sen sy lite. När kloockan sen ÄR ett kommer mamma eller pappa hem och hämtar mig för då ska jag ner och jobba som godisförsäljare i den stora hallen där de har fotbollsturneringar just nu! Ska bli måttligt kul.. Jag var där och spelade igår vilket gick bra för mig men inte mitt lag. Vi kom till kvartsfinalen dit alla ändå skulle komma till oavsett hur mycket poäng man hade. Då fick vi spela våran sista match för vi blev utslagna med 2-0 mot väldigt bra lag. tråkigt, men shit happens!
Hoppas ni får en bra söndag så ses vi! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0