Mais ridpass idag!

Tjenare bloggen! 
 
     Idag red jag Mai. Det var väldigt mysigt ska jag säga! Mamma följde med på Snidden och vi red runt Hjularöd. Det kändes bra eftersom vi både kunde skritta och trava och Mai var inte ett dugg halt. Det glädjer mig mycket! Efter ette tag fick jag också ner henne i en fin form som hon höll bra. Jag kände liksom att on tog stöd i munnen och höjde ryggen.
 
     Jag ska också berätta att mamma och jag ska på ridläger imorgon med hästarna! Det varar i tre dagar men det är typ som ett dagläger. Eller inte ens det för vi ska bara åka och rida en lektion och sen åker man hem igen. Men det ska ändå bli kul. Även om vi hade samma läger förra året fast med att vi bodde hos en familj och nördade häst konstant och åt god mat varje dag och sov över hos dem. Det var liksom lite roligare, tror jag. Dessutom så åkte vi och badade med hästarna och allt sånt mysigt också! Det vill jag göra den här gången också!! Men jaja, jag ska helt klart vara glad för detta också. Eftersom Mai har varit konvalesent så ska inte jag hoppa utan jag kopmmer bara följa med och typ rida runt och jobba henne runt hindren medans de andra hoppar. Det kommer bli jobbigt att låta bli och prova på lite. Jag har ju inte hunnit hoppa henne än pga. skadan...
 
     Lite dåligt uppdaterat men sån är jag, det får ni leva med ibland! ;D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0