Måndag den 8 juli 2013!

Hej bloggen! Det var väldigt, väldigt längesen. Jag har haft väldigt mycket att göra och har inte haft någon större lust att blogga. Men idag kände jag bara att det var jag att göra det lite igen! Särskilt nu när jag har fått en bra mobil som funkar.
Jag har idag varit till Falsterbo Horse Show med min kompis Linnéa. Jag har ju inte berättat att jag har fått en ponny! En d-ponny som heter Mai!! Glad är jag men det dumma är att för jon kom ner till Skåne från Kalix de hon bodde innan var hon frisk. Och nu... Är hon inte det. Hon vrickade sig nog i. hagen när hon släpptes ihop med Snidden. Så nu ör hon skadad och jag hade bestämt att jag inte skulle köra något till henne. Men jag kunde inte låta bli så jag köpte en vinröd luva som kom från börjes i Tingsryd för 20 kr och vita snoddar eftersom Mai är vita som jag inte kommer ihåg vart de kom ifrån för 10 kr. Sen köpte jag också en man och svansborste från Hansbro sport för 49 kr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0