Ridlägret!

Hej bloggen!
Jag och mamma har varit på ridläger i tre dagar nu. Det har varit väldigt, väldigt roligt ska ni veta. Jag har fått reda på hur Mai är att hoppa!!!! Hon är helt fantastisk och rida, jag kan inte riktigt förstå att jag har haft sådan tur att vi hittade henne till mig. Det har just så jag sa till mn mamma: vilken rackarns tur jag har! Då sa mamma: Nä det har vi inte direkt haft! Om det inte vore för Mais skada hade du varit redo för att tävla i Öved i helgen!
Och det har hon ju faktiskt rätt i! Om hon inte varit skadad skulle jag nog varit i full gång och träna och småtävla! Vad tror ni?
Jag ska berätta mer om lägret någon annan gång när jag har mer tid för nu är vi snart hemma från våran terräng lektion och jag måste lasta ur två duktiga hästar!
Här är en bild på Sigrid:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0