Hej och hå vad grejer har hänt!

Hej bloggen! 
Gud vad länge sedan jag skrev! Det har hänt så mycket sen sist. Jag har ingen ordning på när jag skrev sist och så så det får ni ha lite överseende med! ;)
Jag tror jag tar en lite summering i punktform om vad som har hänt sen sist:
• Red två starter i pay n jump med Mai, nolla i både 80 och 90 cm!
• Vi byggde en lite fin ridbana!
• Vi red Hubertusjakt hösten 2013 och min mamma skadade sig väldigt allvarlig och sitter numera i rullstol... :(
• Jag kämpade på Mai och försökte hålla igång henne på vintern 2013, gick sådär då inspirationen inte var på topp. Kunde inte heller åka iväg och träna eftersom min pappa varken hade tid eller ork att köra mig i med mammas olycka.
• I Mai 2014 har det gått precis ett år sen vi skaffad Mai, hon skadar sig på samma sätt som förra året vid samma tid!! Rejäl vrickning i höger has. 
• Vi bestämmer oss för att låna en ponny som jag kan hoppa och rida mer under tiden.
• Vi hittar lilla Mica som kommer hem till oss. Jag kan börja rida lite mer ordentligt på henne! (Presentation kommer i ett enskillt inlägg).
• Mai blir behandlad två gånger i hasen vilket tog sin lilla tid. Nu är vi på banan igen och har långsamt satt igång henne. Skritt två veckor för att nu ha ökat på med även trav i två veckor!
 
Det är väll ungefär det som har hänt sen sist jag skrev här! Nu ska jag försöka och komma igång och skriva lite mer igen! Och vad säger ni? Tycker ni att en ny header kanske skulle göra sitt till den här allmänt dammiga bloggen? Haha!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0