Godmorgon! // 5/12

Godmorgon alla!
 
     Idag är det onsdag och min absoluta favorit-vardag vilket är underbart! Skolan är inte så lång men där emot så kommer jag inte komma hem så fort som jag vill efter skolan eftersom mamma är bort någon stans så då blir det pappa som får hämta typ halv sex ikväll vilket suger. Om man ändå slutar så tidigt vill man ju vara hemma tidigt men nejdå inte jag inte!!
     Har inget roligt att berätta förutom att jag har fått så himla mycket beröm för hur jag spelar fotboll nu, har hört från en annan pappa i laget att jag skulle kunnat bli väldigt bra inom fotbollen om jag bara satsade mer på det än på ridningen. I för sig har jag ju redan förstått att jag aldrig kommer bli någon duktig hoppryttare som åker på en massa stora tävlingar men jag vill ändå lära mig mer i ridsporten äna jag (kanske) vill i fotbollen. Fast jag börjar bli lite osäker på den frånten... Men rida ska jag fortsätta med och sen ska jag också köra stenhårt i fotbollen så får vi se vad som händer. Det var i alla fall sista träningen igår på fotbollen och det var en jäkligt bra träning alltså! Jag var riktigt het på gröten tyckte jag till och med själv. De mål som mitt lag gjorde var många gånger via mig till målgöraren, så jag är nöjd. Så nu är det bara avslutningen på lördag kvar så får vi se om jag får något flitpris (det priset får man om man har varit flitig och kommit på minst 80% av träningarna) vilket jag tror att jag har. Förra året blev det ett missförtånd tror jag för då fick jag inget sådant fast att jag hade varit där och tränat mycket, fast då var jag ju sjuk rätt mycket så det kan ju ha varit därför...
 
     Ha det bäst idag alla som läser så hör jag av mig snart igen! <3


Kommentarer
lisse

Hejsan! Jätte fin blogg du har till att börja med:)
Men jag skulle behöva lite hjälp förstår du, om du skulle vilja gå in på min blogg och kika inlägget"uteboxar" och sedan skriva om du har någon erfarenhet av dom och vad tycker om uteboxar så skulle jag bli jätte glad! Behöver nämlingen lite hjälp!:)

Svar: Hej!Jag är rädd att jag inte har så bra erfarenhet om just det eftersom jag alltid har haft mina två hästar i en stor box där de har kunnat gå ut och in hur de velat. Så jag är ledsen, jag kan inte hjälpa dig! :(
Maja

2012-12-12 @ 19:46:20
URL: http://lissegotze.blogg.se
Caroline Nilsson

Bloglovinbyte? :)

2012-12-13 @ 13:26:08
URL: http://iamcarro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0