Flitig

Wow! Nu har jag verkligen varit flitig med bloggen och skrivit nästan varje dag. Det är inte dåligt eftersom jag inte har varit lika duktig på det innan. Men jag känner att jag är skrivglad och att jag gärna vill berätta om mina dagar och om mig själv på bloggen nu för tiden. Det är liksom mysigt att ha något att ta hand om och något som man kan gör flitigt. Jag har innan provat med dagböcker och sånt. Men det blev inte något av det pga att det var så himla jobbigt att ligga och skriva med penna i sängen. Jag menar, det blir också mycket bättre uppdateringar med fina bilder och sådant.
 
      Hoppas att ni som läser uppskatar att jag skriver mycket. Men i för sig så bryr jag mig inte så mycket om någon läser eller inte, det är ju min dagbok kan man säga. Sen att ha läsare som tycker om det man skriver är en extra bonus! :) Lite kontig bild kanske, men vadå då!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0