Grrrrrrrrrrrrrrr!

Jag hr nog lynnesfel, precis som min mamma! Jag blir så irriterad varje gång jag går in på min blogg och tittar. Jag menar, den ser helt sjuk-i-huvudet ut. Så himla irriterande! Jag menar, jag kan inte fixa det, då blir bara allt fel. Så jag måste ha hjälp av min kära vän Linnea som förresten länkade mig på sin blogg så då får väll jag länka till hennes blogg här. Det är inte mer än rättvist!

Ja bloggen kommer nog se ut såhär ett litet tag om jag inte kommer på hur jag ska fixa den. Men fin SKA den bli. Jag vet bara inte när!

http://linnealunderot.blogg.se Här är lilla Linneas blogg som förresten är mycket längre än mig, så varför jag sa "lilla" var bara skumt! Hehe...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0