Min dag!

God kväll!

 Idag har varit lite upp och ner, och fram och tillbaka med känslorna kan man säga. Det har varit lycka, ilska och nervositet samtidigt. Det har varit lite i skolan som har gjort mig nervös och faktiskt lycklig. Eller det har varit en blandning med skolan och fritiden som har gjort mig glad... Tror jag...  

Jag har gjort ett matte prov idag som gick si sådär! Sen har jag också haft utvecklingssamtal som gick toppen om man får säga så! :D

Efter utvecklingssamtalet åkte vi hem och mamma och jag red hästarna. Jag red Märta på stubben och de var typ över trippiga båda två eftersom det tydligen var jakt i skogen. Märta var då väldigt jobbig och jag blev så arg att jag skrek på henne... Hehe, inte så bra tålamod just idag. Men jag gav mig inte och i slutet hade jag fått loss henne helt ok. Men såklart var jag ändå inte nöjd alls. Nej, nej. Jag var skitsur!

Men det har släppt nu när jag är långt bort från hästarna och stallet. Men nu har jag ätit och pluggat hyfsat mycket så nu ska jag snart lägga mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0