När man agerar med hjärnan...

...blir det precis såhär bra som jag har gjort det! Jag har kommit på att det är så himla jobbigt och tråkigt att tvåla in och smörja alla grejor med sån där vanlig svamp. Så jag, smart som få kom på något som är mycket roligare att använda. Fluffiga handskar som amn aldrig använder annars! Jättesmart. Bara att sätta på sig dem och sen ta lite vatten på om det är sadeltvål man ska använda och sen gnugga i tvålen och vipps! En väldigt bra "handsvamp" som är mycket lättare och roligar att smörja med!
 
    Okej då, så bra är det kanske inte men ändå lite bättre än en vanlig svamp. Dissa mig inte totalt, jag gillar faktiskt idéen och ag tycker att man ska vara lite kreativ när man väl är på det humöret! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0