Snabbis!

Snabbinlägg nu!

Jag har haft en väldigt bra dag idag, den har liksom bara rullat på vilket är skönt en sån här måndags dag då man bara vill får veckan överstökad.
    
     Jag hade bestämt mig för att vara positiv här på bloggen så att ni som läser inte ska bli deppiga om jag är det men i för sig så funkar ju inte det så bra eftersom jag är deppig ibland... Men jag är inte deppig idag! Jag har lite läxor som jag borde göra och det känns som att det är fler än vanligt, men vadå! Lite läxor ska inte få mig ur balans! Nej ni inte alls! Men gud det är jättekonstigt, när jag sitter här och skriver så blir jag aldelles uppiggad, helt lycklig faktiskt. det är så kul att skriva "till er" om nu kan säga så när jag inte ens har över 20 läsare än. Men jag har ett mål, och det är att bli en stor bloggare som kanske inte är super kungig på att rida för en gångs skull utan bara rolig att läsa om! det vore något det!

Nu är jag uppiggad till tusen av det här inlägget och jag hoppas att ni kanske också känner så. Oj! Nu blev det inte ett snabbis inlägg ändå, jaja sånt kan hända om man tänder till som man gör ibland.

Ha en super-duper kväll! <3 <3


Kommentarer
Student och hungrig


Hej! Vi är två tjejer som nyss har startat en matblogg där vi lägger upp enkla (och budgetanpassade) recept. Vår målgrupp är studenter och de som ännu inte känner sig riktigt hemma i köket. Då detta är vårt projektarbete hoppas vi att ni vill kika in och förhoppningsvis bli inspirerade och lära er. Varje onsdag och lördag lägger vi upp nya recept. Vad vi önskar är att ni skulle vilja följa vår resa genom detta. Så ta gärna en titt in på www.studentochhungrig.blogg.se . Vi hade blivit så glada!

Svar: Ja, vilket roligt projekt! Jag ska verkligen ta en titt där! :D
Maja

2012-11-12 @ 18:38:50
URL: http://studentochhungrig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0