Tisdag den 6 november!

God morgon alla läsare!

Idag har jag en lång skoldag framför mig med ett test på menyn, jag känner mig inte helt taggad ska jag erkänna. Det kan till ex bero på att jag har glömt nyckeln till mitt skåp hemma och kan därför inte få ut papperna som jag vill plugga på till testet. Men jag tänker positivt!
Jag tror att det finns en extra nyckel till varje skåp, så då kan jag nog få en sån, då måste jag bara hitta vaktmästaren...
Sen efter skolan blir det buss, eller skjuts till hallen där jag ska träna fotboll. Sen blir det hem och äta och plugga. Jag känner mig ändå ganska optimistisk så den här dan kommer nog bli hyfsad ändå! :)

Ha en bra tisdag! <3


Kommentarer
arizona

Fin bild :)

Svar: Haha, tack! :D
Maja

2012-11-06 @ 16:17:07
URL: http://arizonakrasniqi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0