Så skumt!

Jag och mamma har köpt ett par ridstövlar på falsterbo horse show i somras vilket jag var skälaglad för. Men de har inte kommit! Det var ett par stövlar som vi betalade på plats som sen skulle få bli skräddarsydda i Italien till mig men som inte har kommit. De skulle komma i slutet av augusti, men det är ju TVÅ månader sen!!!! Jag tror att vi har blivit lurade för vi har både ringt och mejlat utan framgång. Jag hatar det här! Hur kan man i så fall komma in och få ha ett stånd på falsterbo horse show och hålla på och bluffa, de har en egen hemsida som jag i för sig inte kommer in på för jag har inte ett program som krävs på min dator men vadå. De gav oss till och med ett kreditkort med telefonnummer, mejladress och hemsida så det borde inte vara lurendrejeri. I ståndet hade de också en massa stövlar som folk prövade som såg aldelles nya ut. Jag fattar det inte!!!!!
Känner ni igen det här med några som skräddarsyr ridstövlar i Italien? Då kan ni väll höra av er med en kommentar och berätta vad ni vet om dem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0