Stövlarna...

Mina stövlar hade kommit och Erik och jag cyklade ner på helgen för att hämta paketet som var gigantiskt! Vi kånkade hem det där paketet och jag höll på att spricka av förväntan. Pappa var hemma och vi öppnade paketet, jag provade stövlarna bara för att få reda på att stövlarnas skaft var alldeles för smala!!! Så besviken och ledsen jag blev alltså.
Men jajja, mamma har försökt få tag på dem i Italien som fixade stövlarna så bra och dem har hon fått tag på nu. Hon sa till dem att de var för små och att hon skulle skicka tillbaka dem med mått ppå så dem visste hur mycket de skulle ta ut dem. Så igår kväll satte jag på mig skorna och mamma gjorde mått på dem och nu är de iväg skickade till Italien igen. Det var lite oklart om de fattade så jag hoppas att jag får tillbaka dem i rätt storlek!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0