Söndag och lov!

Nu har jag äntligen höstlov vilket får mig att tänka på att nästa lov sen är jullovet! Igår åkte vi upp till min släkt och nu är vi här och bara myser och umgås. Så himla skönt att inte känna någon stress och kunna åka till en affär och bara glida fram och glo, jättemysigt. Mamma fick världens service av en trevlig kvinna som jag tydligen hade träffat förut. Det är så himla mysigt med sånna som hon som liksom kommer ihåg sina kunder och som älskar sitt jobb och kan erbjuda sig att jobba över för att man inte har hunnit pröva allt man vill, jag menar den tjejen kom ihåg att jag hette Maja och det var flera år sedan jag var på den affären sist! Hon var verkligen trevlig. Så tummen upp för trevliga "butiksskötare"! :D

Sen nu ikväll ska vi äta räkor och fira att vi är lediga allihopa. Hästarna är hemma och blir passade av grannen som jag tycker är väldigt irriterande för den grannen vågar inte gå in till hästarna och mocka och sådant så alltid när man kommer hem är boxen (som de har tillsammans) helt ner smutsad och oduglig så då måste man alltid mocka ur hela boxen som innan man åkte var i fint skick. DET är lite irriterande tycker jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0