Träningen för Johan!

Såå (ursäkta mitt språk) jävla kul det var!!! Hon var som skjuten ur en kanon, och hoppade bra. Jag älskar också den nya hoppsadeln, den är så sjukt säker att sitta i och man sitter som en smäck. Hon stannade någon gång men jag blev inte ett dugg berör på grund av att jag satt så bra! Jag skulle rida en snabb sväng från ett hinder till ett annat och det gick ju sådär, för hon sätter av i en jäkla tackt efter hindren och då hann jag inte svänga in på nästa hinder, det känns farligt att svänga in och hoppa när hon liksom är på väg åt ett annat håll! Men jag är så sjukt nöjd och jag hoppas att hon är lika fin på lördag då jag ska tävla! Märta var så pigg efter hindren att jag knappt fick stopp på henne. :P
 
     Snidden var också duktig och hoppade finare än vanligt. Han hoppar helt klart bättre och mer ordentligt på oxrarna. Sen stannade han en gång på två plankor som var satta som ett kryss. Men han var så snäll så han tänkte gå över ändå och tog över ena benet men ångrade sig sen och drog tillbaka benet. Så gullig han var asså!<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0