Förlåt bloggen...

...för att jag är så dålig på att uppdatera. :( Det är bara att erkänna, jag är inte bra på det! Men jag skriver när jag är på skrivhumör så är det. Just idag var jag på skrivhumör men då, ja då har jag fått världens migrän och ser knappt bokstäverna på tangent bordet vilket är lite jobbigt som ni kanske förstår. 
       Men det braiga idag är att jag han rida innan jag fick migrän och jag har räknat och konstaterat att idag var den trettonde gången jag har ridit Mai vilket är lite sjukt eftersom det har gått typ 93 dagar (!!!!) Att jag har haft henne så länge alltså!?!?!
Ridturen gick si sådär idag. Det var lite dragkamp men jag tycker ändå att jag fick igenom min åsikt mer än vanligt när jag rider ut utan mamma och Snidden. Det blev en kort tur fast med mycket variation, tempoväxlingar, halter, förflyttningar och små volter på vägen. Det gjorde henne någit lösgjord men inte helt och hållet. Men jag får tänka på att jag faktiskt bara har ridit henne 13 gånger och har inte hittat alla knapparna på henne än så ja... Ingen press!
 
     Hoppas ni får en bra eftermiddag alle sammans! <3
Före:
 Efter:
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0