Nice day, huh?

Jag har typ den känslan idag, att det här kommer bli en ganska mysig och trevlig dag, inte så många stränga måsten på något sätt. Just nu sitter jag här i skolan och väntar på att första lektionen som är matte. Inte den chilligaste lektionen egentligen men jag känner mig lugn, ingen stress här inte.
 
     Det som händer idag är att jag ska gå i skolan, japp. Hela dagen faktiskt. Det är min första hemkunskps lektion idag! det ska bli kul för senast jag hade hemkunskap var i femman. Sen slutar jag klockan 15.25 idag, då ska jag vänta tills min mamma kommer och hämtar mig. Då ska vi åka hem, lasta Maisan Baisan och köra till tränaren där det är sits-tränings-läger hela helgen! Det kommer vara två ridpass på lördagen och på söndagen och ett feldenkraispass. Sen har de bastu så det blir det nog på lördag kväll. ;D
 
Låtarna jag diggar till så här en fredagsmorgon:
Ha en bra dag! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0