Fredag den 15/3

Hej bloggen!
 
Idag är det fredag och det känns så himla sköönt! Det är så himla mycket i mitt huvud nu så det kommer nog att sprängas snart. Jag ska imorgon få vara med och spela match med damlaget !! Vilket ska bli väldigt roligt. Känner mig faktiskt lite utvald eftersom det inte är alla från 98 laget som får vara med och spela med damerna. 
     Sen på söndag ska jag får provrida fuxen som jag har pratat om. Jag kan bara säga att jag vet att det är en fux som säjs vara fin att rida, den är D-ponny och har gått SM i hoppning. Jag tror att jag har en bild faktiskt. Från hubertusrundan:
 
Den verkar väl fin?? 
 
Sen är det så att min bästis som aldrig har åkt slalom ska förlja med upp till våran stuga på påsklovet och det ska bli jätte roligt!!!
Sen i sommar ska vi gå på ett ridläger som är med min bästis. Det handlar mest om att man ska hitta en bra position på hästen och lite sånt där dressyrit.
Sen är det ett ridläger till som var samma ridläger som förra året hos den familjen som vi ska provrida hos. Det var så sjukt kul förra sommaren så det kommer nog bli ännu roligare i år!
 
     Ja det är mycket som ska hända och jag är övertaggad på allt! 
Ha det så bra idag och lev livet!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0