Lacy day!

God eftermiddag!
 
     Idag har verkligen varit en lat dag. Inte gjort ett gnyst! Eller jo det har jag faktiskt. I morse mockade Erik och jag bajskärran full med bajs och åkte upp med det med fyrhjulingen till våran lantbrukare som tar det till sina åkrar. Sen fixade jag det fint i stallet så att hästarna ska trivas där. Jag red inte för jag hade inte någon som hälst lust att rida Märta efter mina provritter på en väldigt fin fux som jag inte kan berätta så mycket om eftersom det inte är säkert hur det ska bli med det än. 
 
     Sen så har jag packat inför imorgon då vi ska upp till fjällen och åka skidor och chilla! Ska som sagt ha med mig bästa vännen dit så jag är väldigt glad! Se när vi har kommit hem från fjällen som kommer vi troligtvis få vet hur det blir med hästen.
 
     Efter allt packande har jag bara chillat och haft det mysigt! 
 
Hoppas att ni har haft det lika bra som jag! <3
 
 


Kommentarer
Linn Hagstedt

Fin blogg! Allt bra? :)

2013-03-25 @ 12:36:12
URL: http://linnhagstedt.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0