Lördag med en hel del kul!

Hejsan!
Idag är det lördag och det har varit en väldigt mysig och händelserik dag. 
     Först åt vi god frukost och vid tolv åkte jag och spelade min debutmatch med damlaget vilket var väldigt spännande. Jag fick inte komma in på plan för än efter första halvlek och lite till av den andra så jag fick sitta och vara spänd och frysa rätt länge innan det var dags. Nästan 60 minuter gick till att sitta och titta på när de andra spelade.. Men jag är nöjd ändå för när jag kom in gick det ganska bra och jag försökte få bollen till mig. Men som det såg ut var tjejerna lite stora så jag fick nöja mig med att vara lite pain in the ass på dem! XD
 
     Sen var det hem och äta lite, sen var det dax att åka med mamma på hingstvisning i flyinge (!!)
Det var häftigt och här kommer lite bilder, tyvärr så var det lite dåligt ljus där inne så korten blev inte jätte bra...
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0